[ LUGOS ] Spominski problem

Brane L. Leskosek brane.leskosek na guest.arnes.si
Sre Dec 8 10:43:49 CET 1999

Boris Benko wrote:

> Glede na to, da racunalnik ni noname, kot jih uporablja vecina, poglej v
> event logu, ce imas kaksne ECC napake. Ce jih nimas, skoraj ne more biti
> problem v HW. Mozno pa je, da imas kaksen kontroler bolj cuden, pa je
> napaka v kernelu. Ce ne bos ugotovil hardverskega problema, upgradaj na
> novejsi Linux in/ali kernel.

Hvala za odgovor. Tudi sam sem imel nadgraditev jedra v mislih (kar se tice
pomilnika, sem ga ze testiral s programi iz BIOS-a, v event logu pa ni
nobenega zapisa o kaksni napaki s pomnilnikom), ceprav se (zaenkrat) ne morem
znebiti misli, da je nekaj narobe s HW, ker mi je pred kratkim v isti masini
crknil HDD. Kontroler naj ne bi bil cuden, saj IBM uradno zagotavlja, da so
njihove masine linux zdruzljive. Bom preiskusil drugo jedro in se oglasim, ce
bo ponovno prihajalo do takih napak.
--
                        __    |\_/|    __
                       /  \_  |` '|  _/  \

Brane Leskosek
Junior Research Fellow

WHO Collaborating Centre
University Medical Centre
Department of Ob/Gyn
Research Unit                         Big brother is watching you!
Slajmerjeva 3
SI-1000 LJUBLJANA
SLOVENIA
tel/fax: +386 (0)61 315 328
e-mail: brane.leskosek na guest.arnes.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist