[ LUGOS ] Spominski problem

Mitja Bezget gw na f4net.eu.org
Tor Dec 7 16:37:09 CET 1999

hi!

On Tue, 7 Dec 1999, Brane L. Leskosek wrote:
> Vceraj so mi razlicni programi (ne vsi, npr. updatedb) zaceli vracati
> napake "Cannot allocate memory", v logih pa se ob pojavljajo sporocila:
> Dec  6 12:35:04 babe kernel: Problem: block on freelist at 0109e7b0
> isn't free.
> Dec  6 12:35:53 babe kernel: Problem: block on freelist at 0109e7b0
> isn't free.

To se zgodi zato kr je v freelistah oznacen ta block v ramu kot prost..
ko pa ga poskusa allocirati, ugotovi da je v resnici zaseden..
najverjetneje je res HW problem..  bad block v ramu.. heeeh sounds
sexy.. se to pojavlja vedno na 0x0109e7b0? Poizkusi malo prestavit
rame v druge slote.. mogoce si bodo premislili in jih bos lahko se
kak dan uporabljal ;]
Ce si ram res solidno stestiral je mozno da je za to kriv kak bug
v kernelu (less likely)..

lp
Mitja

Dodatne informacije o seznamu Starilist