[ LUGOS ] XF86Config nastavitve monitorjev.

Jure Koren jure na gimp.thz.net
Tor Dec 14 09:34:54 CET 1999

On Tue, Dec 14, 1999 at 08:56:34AM +0100, Primož Hrvatin wrote:
> kako pa to preracunas?
> Jez sem imel podobne probleme s fine tuningom, namrec, ze ful cajta nazaj, na
> Slackware 3.0 mi je nekako ratalo, da sem laufal X-e na moji Diamond Stealth
> 2Mb DRAM, na Phillipsovem Brilliance 15A pod locljivostjo 1024x768x16 s
> frekvenco 75 Hz, vendar mi pod winsi rata laufat tudi na 80 Hz. Tudi X-e bi rad
> naspidiral na 80, sam ne znam nastavit modeline direktiv. Tudi z vidtune sem se
> mal igrackal, pa bolj jalovo.

Ce preberes Xfree-video-mode howto ali nekaj podobnega ti
je precej vec jasno o delovanju monitorjev, o tem kaj tiste
cifre pri modelines sploh pomenijo in o tem kako lahko iz
svojega monitorja iztisnes najvec.

www.linuxdoc.org je pa pravi naslov za iskanje tega (in
vsakega drugega) howtoja.

					Jure