[ LUGOS ] XF86Config nastavitve monitorjev.

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Tor Dec 14 16:33:24 CET 1999

On Tue, 14 Dec 1999, Primož Hrvatin wrote:

> kako pa to preracunas?

RTFM /usr/doc/HOWTO/XFree86-Video-Timings-HOWTO :-)
Iz timing tabel, ki jih ima vecina kulturnih monitorjev v prilozeni knjizici
jih preracunam za XF86Config. Ker jih ima kar nekaj tezav z nastavitvami sem se
pac ponudil da to naredim zanje (ce slucajno sami ne znajo) ;-).
Tisto kar preracunam potem vrzem tudi na svoj web-site in je dostopno mnozici.

> 2Mb DRAM, na Phillipsovem Brilliance 15A pod locljivostjo 1024x768x16 s
> frekvenco 75 Hz, vendar mi pod winsi rata laufat tudi na 80 Hz. Tudi X-e bi rad
> naspidiral na 80, sam ne znam nastavit modeline direktiv. Tudi z vidtune sem se
> mal igrackal, pa bolj jalovo.

Kot ti je ze nekdo odgovoril... obstaja nek programcek pod Windowsi.. je pa
tako, da je priporocljivo preveriti "bandwidth"=="pixel rate", da le ta ne
presega tiste v monitorjevi specifikaciji... sicer monitor "overcloackas" in ga
lahko skuris.

--
best regards,
Rok Papez.