[ LUGOS ] XF86Config nastavitve monitorjev.

Primož Hrvatin primoz.hrvatin na noviforum.si
Tor Dec 14 08:56:34 CET 1999

kako pa to preracunas?
Jez sem imel podobne probleme s fine tuningom, namrec, ze ful cajta nazaj, na
Slackware 3.0 mi je nekako ratalo, da sem laufal X-e na moji Diamond Stealth
2Mb DRAM, na Phillipsovem Brilliance 15A pod locljivostjo 1024x768x16 s
frekvenco 75 Hz, vendar mi pod winsi rata laufat tudi na 80 Hz. Tudi X-e bi rad
naspidiral na 80, sam ne znam nastavit modeline direktiv. Tudi z vidtune sem se
mal igrackal, pa bolj jalovo.

Help!

Primoz

--
UNIX _IS_ user friendly.  It's just selective about who its friends are.

Dodatne informacije o seznamu Starilist