[ LUGOS ] Spet novo "usklajevanje" cen z Evropsko Zvezo

Blux/tCl blux na gmx.net
Pet Dec 17 14:29:53 CET 1999

On Fri, Dec 17, 1999 at 11:02:10AM +0100, Jure Koren wrote:
> Zivjo.

> To vsekakor ne sodi sem. Sploh ne vem, cemu se razburjas. Telekom
> odlicno opravlja svoje delo, cene govorne telefonije in najetih vodov
[sip]
[snip]
> takoj ko bo ta tehnologija zrela za uporabo.
morda cloveku taka kruta novica res lahko unici sposobnost razosdnega misljenja?

> Sinoci sem sanjal prihodnost. Zdelo se mi je, da ze povsod po evropi
> dobis telefonsko linijo za nekaj manj kot 20.000 sit, da lahko visis
[snip]
[snip]
> malce vec, ampak ne pretirano. Lepe sanje so bile.
ja res *precej* lepe sanje...

> Ah ja, vem... Tega se vsaj 50 let ne bo... Ko bo, bo pa Slovenski Telekom
> s pomocjo SiOLa to vse uredil prvi v evropi, v to sem preprican.
to je sevda po vsem napisanem, samoumevno *G* saj na kaj drugega ze ne mormemo sklepati po vseh nastetih dejstvih, RIGHT ?

lep pozdrav,

grem jst se na eno kavico da se mal pomirim :p
--
Blux/tCl ... http://lam3rz.de/~blux ... argh!@#
blux na gmx.net ...  ... blux na campus.fri.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist