[ LUGOS ] Spet novo "usklajevanje" cen z Evropsko Zvezo

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Pet Dec 17 19:50:53 CET 1999

Zivjo,

On Fri, 17 Dec 1999, Jure Koren wrote:

> Sinoci sem sanjal prihodnost. Zdelo se mi je, da ze povsod po evropi
> dobis telefonsko linijo za nekaj manj kot 20.000 sit, da lahko visis
[snip]
> povezavo, priblizno 15.000 sit. Za opticne povezave je bilo treba odsteti
> malce vec, ampak ne pretirano. Lepe sanje so bile.

Blagor ti! Jaz sem imel namrec precej drugacne sanje... Sanjal sem, da smo
v letu 2020 in da je ravno vceraj vlada podaljsala monopol za
telekomunikacije  Telekomu, za internetno telefonijo pa SiOLu,
do leta 2030. Prejsnji teden je prislo do nove uskladitve cen, povisanja
kajpak, ceprav so bile ze davno prej cene visje kot povsod drugod v
razvitem svetu. V letnem porocilu Telekoma se je
se-vedno-podpredsednik-uprave-Telekoma Kramberger
hvalil, da ima ISDN ze kar 200 tisoc Slovencev. Zmeden sem odtaval k
televiziji, kjer se je - glej, glej, spet predvajala znana reklama; "ce
imas isdn ves vec!" in zadonelo je "zdaj je cas!"

Ves premocen sem se zbudil..

Morebitno nadaljevanje zaradi Romanovega opozorila v lugos-bla. :-\

Spletni pozdrav,

		Andraz - [Cyclist]
http://home.amis.net/ahvalica

Dodatne informacije o seznamu Starilist