[ LUGOS ] Spet novo "usklajevanje" cen z Evropsko Zvezo

Jure Koren jure na gimp.thz.net
Pet Dec 17 11:02:10 CET 1999

On Fri, Dec 17, 1999 at 10:01:10AM +0100, Andraz Hvalica wrote:
> Zivjo!
Zivjo.

> Vkolikor se ne veste za najnovejso uskladitev (beri: povisanje) cen
> telefonskih klicev, si to preberite na
> http://www.infomediji.si/telemon.nsf/40dbaef04a0d783ac125672200562141/1072a9beaf4afb184125684900719df2?OpenDocument
> Ce bo kdo hotel napisati, da to sodi v lugos-bla, naj misel lepo zadrzi
> zase!

To vsekakor ne sodi sem. Sploh ne vem, cemu se razburjas. Telekom
odlicno opravlja svoje delo, cene govorne telefonije in najetih vodov
so se vedno bistveno cenejse od evropskih, tako da bo treba se marsikaj
podraziti, ce hocemo, da to ubogo podjetje ne propade. Infrastruktura
se ves cas izgrajuje, skoraj ves denar gre v razvoj, najnovejse tehnologije
(kot naprimer ISDN) se sproti uvajajo, oprema, ki jo ima SiOL je
najsodobnejsa v srednji evropi. Vsekakor moram poudariti, da sem izredno
zadovoljen s storitvami in ponudbo, zelo mi je vsec, da imam lahko za zelo
ugodno ceno 56kbps povezavo v svet po hrupni analogni liniji, za piclih
nekaj 10 tisoc tolarjev pa si lahko to celo nadgradim na malce drazjo in
prav tako izredno dobro ISDN linijo, in tako dobim DVE! telefonski stevilki,
pa se narocnina ni skoraj dvakrat visja. Kmalu bom lahko dobil celo ADSL,
takoj ko bo ta tehnologija zrela za uporabo.

Sinoci sem sanjal prihodnost. Zdelo se mi je, da ze povsod po evropi
dobis telefonsko linijo za nekaj manj kot 20.000 sit, da lahko visis
na internetu 24 ur na dan, vse leto, za manj kot 10.000 sit na mesec,
preko ADSL, hkrati pa lahko telefonaris, lokalni klici so zastonj.
Pri ponudniku internet storitev je bilo se lepse! Osnovni dostop zastonj!
Reverse DNS se ti resolva, najames lahko tudi kaj vec kot 2Mbit povezavo.
Najames lahko povezavo in nanjo prikljucis svojo opremo, po njej pretakas
podatke kolikor hoces, za to pa placas toliko, kot za vsako drugo najeto
povezavo, priblizno 15.000 sit. Za opticne povezave je bilo treba odsteti
malce vec, ampak ne pretirano. Lepe sanje so bile.

Ah ja, vem... Tega se vsaj 50 let ne bo... Ko bo, bo pa Slovenski Telekom
s pomocjo SiOLa to vse uredil prvi v evropi, v to sem preprican.

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist