[ LUGOS ] [HAM?] Soundmodem problems

Andrej.Souvent na comland.si Andrej.Souvent na comland.si
Pon Dec 13 14:29:49 CET 1999

>ne rabis,.. sicer so pa WBFM radijske postaje AFAIK itak vse simplex..

S5 WBFM radijsko postajo ne mores modulirati s 1200 bps AFSK signalom, ker
ima postaja zaradi PLL zanke oddajnika spodnjo frekvencno mejo, ki je vecja
od potrebne za 1200/AFSK. Optimirana ja za prenos Manchester signala
signalne
hitrosti 38400 Bd.

Za poizkuse s 1200 bps/AFSK raje uporabi navadne NBFM postaje.

Sicer pa ti priporocam malo visje hitrosti prenosa - 38k4 ali pa 1.2Mbps.
Tukaj vsaj vsa zadeva dobi smisel in uporabnost. Seveda s SB ne bo slo in
si bos moral narediti S5SCC kartico (ftp://lea.hamradio.si/pub/s5scc/) ali
pa kaj drugega...

Informacije na to temo najdes se na:
http://www.hamradio.si/hid.html
http://lea.hamradio.si/flexnet/flex.html-l2