[ LUGOS ] [HAM?] Soundmodem problems

Mitja Bezget gw na f4net.eu.org
Pon Dec 13 15:54:03 CET 1999

Hey!

On Mon, 13 Dec 1999 Andrej.Souvent na comland.si wrote:
> S5 WBFM radijsko postajo ne mores modulirati s 1200 bps AFSK signalom, ker
> ima postaja zaradi PLL zanke oddajnika spodnjo frekvencno mejo, ki je vecja
> od potrebne za 1200/AFSK. Optimirana ja za prenos Manchester signala
> signalne hitrosti 38400 Bd.
> Za poizkuse s 1200 bps/AFSK raje uporabi navadne NBFM postaje.
aha.. to pa nisem vedel.. Kaj pa z CB postajami bi lahko testiral
soundmodem?

> Sicer pa ti priporocam malo visje hitrosti prenosa - 38k4 ali pa 1.2Mbps.
> Tukaj vsaj vsa zadeva dobi smisel in uporabnost. Seveda s SB ne bo slo in
> si bos moral narediti S5SCC kartico (ftp://lea.hamradio.si/pub/s5scc/) ali
> pa kaj drugega...
Doma imam 1.3GHz PSK (od RMja) in S5SCC, vendar sem v luknji (med Pohorjem
in Bocom) in ne morem do PRja na Pohorju.. a se morda tu kaj pripravlja?
Kdo je sploh doticni za to?

> Informacije na to temo najdes se na:
> http://www.hamradio.si/hid.html
> http://lea.hamradio.si/flexnet/flex.html-l2
bom checknil.. TNX

A imate mogoce na .hamradio.si kako mailing listo? ce ne bi
lahko to uvedli..

73 DE Mitja

Dodatne informacije o seznamu Starilist