[ LUGOS ] VMware in Linux

Andrej Trobentar andrej.trobentar na rikom.si
Pon Dec 13 14:14:06 CET 1999

On Mon, 13 Dec 1999, Milan Gabor wrote:

> Hi!
>
> Jaz sem nekaj casa v sluzbi uporabljam VMware pod Linuxom in je delovalo
> zadovoljivo, je pa res, da je tudi moja masina precej mocna(P III 450 in 256
> Mb RAMA)
> Ker pa vecino casa vseeno rabim NTje sedaj pod NTji laufam Linux in deluje
> zelo dobro.
>
> Pod nobenima nisem imel probleme in tudi imam ATIjvo Rage IIc.
> Resolucija je nesla celo do 1280x1024
>
> lp,
> MIaln

Ja meni se zgodi, da mi win98 ob bootu javi : 'Graficna kartica ni
pravilno konfigurirana.Ce zelite ospraviti tezavo pozenite carovnika za
namestitev strojne oprem.'Se je tudi tebi kaj takega zgodilo in ce se je,
kako si resil tezavo?

Lep pozdrav,

  Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist