[ LUGOS ] VMware in Linux

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Pon Dec 13 08:57:40 CET 1999

Hi!

Jaz sem nekaj casa v sluzbi uporabljam VMware pod Linuxom in je delovalo
zadovoljivo, je pa res, da je tudi moja masina precej mocna(P III 450 in 256
Mb RAMA)
Ker pa vecino casa vseeno rabim NTje sedaj pod NTji laufam Linux in deluje
zelo dobro.

Pod nobenima nisem imel probleme in tudi imam ATIjvo Rage IIc.
Resolucija je nesla celo do 1280x1024

lp,
MIaln

Dodatne informacije o seznamu Starilist