[ LUGOS ] [HAM?] Soundmodem problems

Mitja Bezget gw na f4net.eu.org
Pon Dec 13 12:49:33 CET 1999

Hey!

On Mon, 13 Dec 1999, Branko F. Gracner wrote:
> koliko sem jaz razbral problem, se mi zdi, da morata biti zvočni kartici
> povezani križ-kraž - torej iz enega line-outa do druge kartice line-in-a
> in narobe. vsaj jaz si zadevo tako predstavljam, da če pingaš iz ene
> zvočne na drugo kao, potem pošlješ zvok iz enega line-out-a preko kabla v
> line-in, potem pa druga naredi isto, torej bi po mojem mnenju rabil dva
> kabla. če že jih nimaš :)
Valda da imam dva kabla.. ampak stos je v tem da ne deluje.. Zato
si pomagam z vsemi mogocimi debug tehnikami, kot npr da sem meril kaj
pride ven iz SBja na masini2, po tem ko masina1 poslje ping packet... in
masina2 se ni zganila.. zato sklepam da je problem v demodulatorju.. oz da
signal ki pride v masino2 ne ustreza in je zavrnjen..

On Sun, 12 Dec 1999, Polz of the SBT wrote:
> Ej, o temle nimam pojma, tako da utegne biti tole popoln strel v
>  prazno.
/usr/src/linux/Documentation/networking/soundmodem.txt
tukaj lahko vidis da morda le ni tako v prazno...
opcije za SoundModem pa si lahko ogledas v kernelu Network device->Radio
network->SoundModem  zraven ostalih HAM-related opcij..

> Vsaj meni se ni uspelo, da bi s SBja obenem bral in pisal vanj podatke.
> Upam, da za mrezo, ki jo postavljas, ne rabis duplex nacina delovanja.
ne rabis,.. sicer so pa WBFM radijske postaje AFAIK itak vse simplex..

lp
	Mitja

Dodatne informacije o seznamu Starilist