[ LUGOS ] [HAM?] Soundmodem problems

Branko F. Gracner branko na edico.si
Pon Dec 13 09:05:06 CET 1999

On Sun, 12 Dec 1999, Polz of the SBT wrote:

> Vsaj meni se ni uspelo, da bi s SBja obenem bral in pisal vanj podatke.
> Upam, da za mrezo, ki jo postavljas, ne rabis duplex nacina delovanja.

hail

koliko sem jaz razbral problem, se mi zdi, da morata biti zvočni kartici
povezani križ-kraž - torej iz enega line-outa do druge kartice line-in-a
in narobe. vsaj jaz si zadevo tako predstavljam, da če pingaš iz ene
zvočne na drugo kao, potem pošlješ zvok iz enega line-out-a preko kabla v
line-in, potem pa druga naredi isto, torej bi po mojem mnenju rabil dva
kabla. če že jih nimaš :)

Brane

Branko F. Gračner
<Branko na edico.si> www.edico.si