[ LUGOS ] VMware in Linux

Andrej Trobentar andrej.trobentar na rikom.si
Ned Dec 12 23:07:10 CET 1999

On Sat, 11 Dec 1999, Igor wrote:

> Iztok Polanic wrote:

> Vsakodnevno pa uporabljem takoimenovano "raw" virtualno
> masino. V temu primeru v resnici delam v okviru Linux-a (RH 5.2)
> z realno particijo (WIN98). To pomeni, da kar naredim oziroma
> spremenim na WIN98, je dejansko spremenjeno. Ni virtualna
> sprememba ampak dejanska. Ali drugace, ce za tem bootam svojo
> skatlo kot WIN98 so vse spremembe, ki sem jih naredil ko sem
> laufal WIN98 v okviru Linux-a, dejansko tam.

Tudi sam sem to uporabljal in moram recti da je stvar OK če imaš dokaj
močno mašino.Vsaj 128 RAM je moje mnenje.

Nikakor pa mi ni uspelo usposobiti vešje resolucije kot 640x480.Imam ATI
3D Rage IIc z 8Mb RAMa, poizkušal sem instalirati tudi vmtools samo ker je
to nekaj časa nazaj, se ne spomnim točno kakše napake mi je javil.

Kako imaš ti porihtano to resolucijo?

Lep pozdrav,

  Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist