[ LUGOS ] VMware in Linux

Igor IgorF na ix.netcom.com
Pon Dec 13 01:50:59 CET 1999

Andrej Trobentar wrote:

> On Sat, 11 Dec 1999, Igor wrote:
>

> Nikakor pa mi ni uspelo usposobiti vešje resolucije kot 640x480.Imam ATI
> 3D Rage IIc z 8Mb RAMa, poizkušal sem instalirati tudi vmtools samo ker je
> to nekaj časa nazaj, se ne spomnim točno kakše napake mi je javil.
>
> Kako imaš ti porihtano to resolucijo?

ja to z resolucijo je bilo malo tricky...  toda ratalo mi je
Laufam pa celo zadevo na 1280x1024...

In ko preklopim virtual "raw" WIN98 na "full_screen" ne morem
nikakor opaziti razlike med "native" WIN98 in taisti WIN98
laufan na Linux-u preko VMWARE v "raw" nacinu...
Celo BSOD je enak :)))  Se je namrec 2x zgodilo, da mi je
virtualna "raw" WIN98 zmrznila...  brez posledic...
Linux kot "host" se opazil ni, da je karkoli narobe...
killal sem VMWARE in s tem WIN98 in vse skupaj zopet
zalaufal...   Povdarjam... NI VMWARE zmrznil  ampak
WIN98...

trenutno NE laufam VMware-ja..   toda, ce se mi bo dalo
danes, bom postavil celo zadevo zopet na noge...  in, imas
majhno upanje, da se bom spomnil, kaj sem naredil, da sem
dosegel FULL resolucijo....

toda ne upaj prevec... morda se mi ne bo dalo :)))

Igor

Dodatne informacije o seznamu Starilist