[ LUGOS ] šumniki

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Tor Dec 21 22:09:34 CET 1999

On Tue, 21 Dec 1999, Ales Casar wrote:

> ce bodo potem imeli kaksne probleme, naj to pripisejo sami sebi. Zakaj bi
> se mi sekirali zaradi tega?

Mogoce se tebi ni treba, ampak nekdo, ki pa mora skrbet za nek streznik z
XXX stevilom userjev in zivi od tega (in se katerega najbrz) streznik, pa
se kar mora sekirat zaradi tega. Vsaj jaz bi se...

> Ob tem clovek zacne razmisljati zakaj se sploh ukvarjajo s pojmoma ime
> datoteke in vsebina datoteke? Zakaj ne bi raje kar celo vsebino dokumenta
> stlacili v ime...

To se tudi jaz ze nekaj casa sprasujem...

> Dvomim, da bi to bilo pametno. Solate byteov ne gledajo vsi skozi oci
> CP1250 ali kaksne druge kodne strani. Mislim, da je prava pot, kjer
> prikazovanje prilagodis standardom, ne pa se gres neko on-the-fly
> zamenjevanje byteov v shranjenih datotekah (imenih datotek).

Ce prikazovanje prilagodis, potem moras prilagodit tudi tipkovnico, mar
ne?

Problem je v tem, da ko bo user v winX pritisnil SAVE in posnel zadevo na
server, ga moras ti prepricat, da on v bistvu uporablja ISO charset in ne
nek drekast CP ali UNICODE.... Vsekakor je boljse resitev iskat na
serverju, ker tam pac enkrat popravis in imas mir, ce pa imas 20+ winX
masin na mrezi, je pa to suffer... :)

David!
NATO Air! -- Just Do It!

Dodatne informacije o seznamu Starilist