[ LUGOS ] šumniki

Ales Kosir ales.kosir na hermes.si
Tor Dec 21 17:09:15 CET 1999

> Ena izmed lepot Unixa je v tem, da ti pusti vse sorte poceti.

V razmislek: Druga izmed lepot Unixa pa je ta, da je večina stvari lepo
standardiziranih.

Se komu še vedno zdi primerno postavljati šumnike v imena datotek? Da bi
ne bilo težav pri objavljanju takih spisov v spletu, je na voljo nekaj
rešitev. Odstavek B.2.1. specifikacije za HTML 4.0:

* priporoča kodiranje z UTF-8 ne-ASCII znakov

* ali pa šestnajstiški zapis %hh.

Lep pozdrav,
Aleš

Dodatne informacije o seznamu Starilist