[ LUGOS ] [Fwd: Projekt povezave slovenskih in ameriskih sol]

Roman Maurer roman.maurer na hermes.si
Sre Dec 22 10:20:58 CET 1999

Zdravo!

Tole je prišlo na lugos na lugos.si.  Pošiljam Jakatu, ki se je pri nas,
kolikor vem, največ ukvarjal z Linuxom v šolstvu, in na lugos-list.
--
	Pozdrav,
	  Roman
Date: Sun, 19 Dec 1999 23:37:46 -0500
From: Ivo Plecko <ivo.plecko na pitersmail.zzn.com>
To: lugos na lugos.si
Subject: Projekt povezave slovenskih in ameriskih sol

19991221

Spostovani,

Gospodu Richard-u Stallman se imam zahvaliti,
da me je pri najinem osebnem srecanju v New
Yorku prejsnji teden nekako vzpodbudil, da sem
se resneje odlocil prouciti moznosti, ki jih njegov
koncept nudi vsem tistim, ki se dejansko zavedajo
razlike med FREE in FREEDOM.

Nekako me je v tem potrdilo tudi srecanje z
gospodom Ralph Nader, ki je bil tudi keynote
govornik na TheBazaar sejmu, ko se mu je
tudi Richard "pritozil" da v njegovem gpvoru
ni bilo bolj podprto razumevanje da je GNU/Linux
tiso pravo gibalo in da je Linux samo kernel, ki je
zakljucil odpro mesto v GNU, da je tako nastal
GNU'Linux kot celota.

No, da ne bi prevec dolgovezil. Pri brskanju
Richardovih strani na gnu.org se zasledil,
da ste vi ze opravili prevod GPL licence
in da ste kar zelo aktivni pri zasledovanju
cilja vecje razsiritve uporabe Linux-a v
Sloveniji.

Tu pa vidim majno trzno "niche", ki bi
se ji morda lahko s skupnim sodelovanjem
in razumevanjem vzpodbudno dali v razsirjanje.

Ze od leta 1987 se nekako prizadevam, da bi
najvecji ameriski javni solski sistem spravil na
moj program izobrazevanja osnov cloveskega
komuniciranja, ki bi ga rad sedaj v celoti spravil
na WWW in ga poganjal preko brezplacne
oblike uporabe software programov.

Tu pa potrebujem pomoc v tem smislu, kajti
moje podrocje delovanja ni programiranje
temvec posel, da bi skupaj spravili v
zivljenje kompleksen sistem povezave
slovenskih in ameriskih sol ter postavili
dobavitelji tyrn-key sistemov za to
podrocje.

V veliki meri vidim uspeh te vrste projekta
v tem, da bi se slovenski in ameriski
programerji in udelezenci skupaj povezali
in pripravili sistem, ki bi ga ponudili tako
slovenskim kot ameriskim solam. Na ta
nacin bi vzpostavili osnovo sistema, ki
bi se ga dalo uporabljati po celem svetu.

Ce vas to vabilo k skupnemu sodelovanju
zanima, mi odgovorite na moj naslov:

Ivo Plecko
711 Crotona Park North
Bronx, NY 10457, USA
+1.718.731.1142
ivo.plecko na pitersmail.zzn.com

Izredno zanimivo bi bilo zpostaviti
server in mirror va Sloveniji/ZDA
za plecko.org preko katerega bi
spravili skupaj sistem neprekinjenega
delovanja za slovenske in ameriske sole.
Te vrste zasnove bi nam se kako prisle
prav, da bi jih potem v praksi nudili solam
kot projekt na kljuc.

Kaj menite, ali lahko pricakujem vasega
pozitivnega odgovora v kratkem casu.

6. januarja 2000 bi, ce se bomo "nasli",
ze lahko preliminarno prijavil te vrste projekt
na Business Session of the Community
School Bronx Twelve in the South Bronx.
Postopek je tak tu v Ameriki, da se mora
community najprej na uradnem poslovnem
srecanju odlociti, ce jih te vrste projekt
zanima. Od tu naprej se potem lahko
stvari razsirija nu druge distkte (V New York City
ima Urad za solstvo 32 Districts, ki pokrivajo
podrocje vseh petih Boroughs).

Seveda pa to tudi pomeni, da bi moral
odboru na januarskem sestanku ze kaj
pokazati. Tu pa imam idejo, da z izredno
poenostavljenim email sistemom, ze lahko
predocim glavno osnovo mojih prizadevanj:
poenostavljanje celotnega sistema uporabe
racunalnikov in Internet-a na podrocju solstva.

Hvala v naprej za vaso pozornost, ki bo najbrz
zanimiva tudi za NYC (New York City) Linux
grupe uporabnikov, s katerimi sem v stalnih stikih.

Nadalje, v zadnjih dveh srecanjih z gospodom
Robert Young (Red Hat Guy) sem mu ze nekako
"v naprej" dal misliti o nekaterih stvareh, na katere
sedaj caka, da mu jih sporocim.

Sicer pa, brez sodelovanja s Slovenijo ne bom
prisel kaj dalec, zato me se toliko bolj zanima,
kako bi se dalo kaj spraviti v gibanje tu v Ameriki
in pri vas v Sloveniji.

Lep pozdrav,

Ivo Plecko

PLECKO smartcard for Internet
Look for PLECKO SMARTCARD technology solutions for Millenium.
Get up to $200 towards airline tix: www.priceline.com/promo/zzn1 - Free!

Dodatne informacije o seznamu Starilist