[ LUGOS ] Spet novo "usklajevanje" cen z Evropsko Zvezo

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Tor Dec 21 18:35:04 CET 1999

Zivjo,

On Tue, 21 Dec 1999, Andrej Presern wrote:

Zacetek Juretovega pisma:
> [...]

Andrej, Jure je to pisal v globokem sarkazmu. Pa saj je dokaj ocitno,
ne? ;)))

> Aja, in se to. Izgleda, da bomo poleg telefonskega monopola pred letom 2000
> dobili se internetnega. Namrec cena za 0880 in 0889 se ni spremenila, se pa je

Res je in upam, da se ne bodo spomnili se 0889 podraziti. 0880 naj pa le
kar drazijo, ta je od SiOLa! >:))

> Zdaj je cas... da se zbudis.

Menim, da smo vsi tule zbujeni, da bolj ne bi mogli biti... zbuditi pa bi
se moralo veliko drugih ljudi. Tako tisti, ki so na vplivnih polozajih,
kot vecina Slovencev. Vkolikor s(m)o zbujeni pa me cudi, da ni bilo vec
godrnjnja... ves kako gre to, ne? Saj je stara pesem! Prvi teden dva,
najvec mesec dni, uporabniki interneta skrtajo z zobmi in se predcasno
odklapljajo in stejejo impulze, scasoma pa preidejo na staro pot in se
hoces noces sprijaznijo s cenami (tole bi pravzaprav mirne duse lahko
pisal v prvi osebi mnozine, tudi mene rec prizadeva...).
Vcasih, pred leti, smo mislili, da so racuni po 5k SIT za telefon
veliko... danes so pa to takorekoc sanje. Narocnina + se malo impulzov.

Tole izjemoma pisem semle, sem mislil da je thread zakljucen. :-\ In sem
ze napisal da sodi to v lugos-bla (pravzaprav so me s tem dejstvom
seznanili drugi).

Spletni pozdrav,

		Andraz - [Cyclist]
http://home.amis.net/ahvalica