[ LUGOS ] Spet novo "usklajevanje" cen z Evropsko Zvezo

Blux/tCl blux na gmx.net
Sre Dec 22 02:24:17 CET 1999

On Tue, Dec 21, 1999 at 01:00:40PM +0100, Andrej Presern wrote:
> On Fri, 17 Dec 1999, you wrote:
> kjer je uporaba storitev komercialnega ponudnika (torej taksnega, katerega
> namen je cimvecji profit) cenejsa od nekomercialnih (torej taksnih, ki naj bi

mislim da je ta predpostavka napacna, ob dolocenih pogojih, in pravilna samo v drugih posebnih dolocenih pogojih :) ne bom nadaljeval, sicer, dokler mi nkdo ne bo natancno povedal kaksna je cena za minuto pogovora lokalno... je pa res da ima siol,,,oz je imel vceraj... nekoliko netocne podatke na webu.. cena za siol je namrec 2 tolarja na minuto in je 1.70 na minuto kot pise tam... s tem te seznanijo ce klices na informacije... res pa je da je ceneje ce placas neomejeni dostop (torej okoli 5ksit mesecno, tocna cena je na webu) in si online nekaj vec kot 40 ur mesecno ...

--
Blux/tCl ... http://lam3rz.de/~blux ... argh!@#
blux na gmx.net ...  ... blux na campus.fri.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist