[ LUGOS ] Spet novo "usklajevanje" cen z Evropsko Zvezo

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Tor Dec 21 13:00:40 CET 1999

On Fri, 17 Dec 1999, you wrote:
> Zivjo.

> To vsekakor ne sodi sem. Sploh ne vem, cemu se razburjas. Telekom
> odlicno opravlja svoje delo, cene govorne telefonije in najetih vodov
> so se vedno bistveno cenejse od evropskih, tako da bo treba se marsikaj
> podraziti, ce hocemo, da to ubogo podjetje ne propade. Infrastruktura
> se ves cas izgrajuje, skoraj ves denar gre v razvoj, najnovejse tehnologije
> (kot naprimer ISDN) se sproti uvajajo, oprema, ki jo ima SiOL je
> najsodobnejsa v srednji evropi. Vsekakor moram poudariti, da sem izredno
> [...]

Telefon se je ravnokar podrazil za 80%, najvec klicev je lokalnih, mednarodne
pogovore nadomesca internet, priklop na internet je po pravilu lokalen, povsod
po Evropi dobis telefonsko linijo za manj kot 20000 sit, vendar Slovenija
seveda se ni v Evropi, zato je pri nas cena faktor dva ob polovicnem standardu,
za kvaliteto linij ti bom kar kakega kolega pripeljal, ki ti bo z veseljem
razlozil, da pcm ni ravno bozji dar, na nadomestne 'najnovejse tehnologije' je
pa pri nas vcasih treba kar krepko pocakati (merljivo tudi v letih).  Se to,
lokalni klici so bojda po nekaterih delih Amerike dejansko zastonj, za zastonj
osnovni dostop pobrskaj malo po internetu, reverse NS se pa resolva tudi pri
nas - vsaj pri Arnesu je tako.

Aja, in se to. Izgleda, da bomo poleg telefonskega monopola pred letom 2000
dobili se internetnega. Namrec cena za 0880 in 0889 se ni spremenila, se pa je
zato spremenila za vse ostale, tako da imamo sedaj noro paradoksalno situacijo,
kjer je uporaba storitev komercialnega ponudnika (torej taksnega, katerega
namen je cimvecji profit) cenejsa od nekomercialnih (torej taksnih, ki naj bi
nudili storitve vsem tistim, ki nimajo kupov denarja, recimo studentom, solam
in drugim neprofitnim organizacijam)...

Zdaj je cas... da se zbudis.

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist