[ LUGOS ] ISDN 3000 modem

Andrej Mrsek andrej.mrsek na uni-mb.si
Čet Dec 9 14:51:00 CET 1999

> ja, isdn 3000 je v dveh okusih, ja. Za un Stollmanov isdn vmesnik (rdeci,
> cenejsi paket) lahko povem samo to, da sem *slisal*, da rec dela v
> linuxu. Ceprav dvomim... glede na to, da so baje ze v Wintendu tezave da
> rec spravis da dela na obeh B kanalih.

Tudi Stollmanov modem dela b.p., vsaj na enem kanalu sem ga usposobil v
nekaj minutah. Za oba kanala Telekomovci trdijo da delata, meni ga ni
uspelo prepricati da bi se povezal na obeh - se nisem niti kaj dosti
trudil (takrat ko sem ga imel moj ISP ni podpiral dveh kanalov).

Lep pozdrav, Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist