[ LUGOS ] ISDN 3000 modem

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Čet Dec 9 14:40:16 CET 1999

Zivjo,

On Thu, 9 Dec 1999 gregor.pipan na ijs.si wrote:

> ISDN 3000 obstaja v dveh razlicicah rdeca in modra.
>
> 1) isdn stollman ta+pp2
> 2) isdn us robotics sportster pro ta
>
> zanima me, ali se da oba modema instalirati :),
> in ce je kaj razlike med njima

ja, isdn 3000 je v dveh okusih, ja. Za un Stollmanov isdn vmesnik (rdeci,
cenejsi paket) lahko povem samo to, da sem *slisal*, da rec dela v
linuxu. Ceprav dvomim... glede na to, da so baje ze v Wintendu tezave da
rec spravis da dela na obeh B kanalih.

Modri paket ima zraven 3Comov isdn Pro TA... slednjega imam in lahko recem
da dela. :) Rec lepo uboga AT ukaze in z njim nimam prav nobenih tezav.

Glede (pre)majhne hitrosti serijskih vrat, kar je Borut omenil - zadevo se
da priljuciti tudi kot USB napravo. Torej, ko bo USB v linuxu
delal... (itak nimam USBja :))...

Spletni pozdrav,

		Andraz - [Cyclist]
http://home.amis.net/ahvalica