[ LUGOS ] ISDN 3000 modem

Darko Bulat darko.bulat na k2.net
Čet Dec 9 15:10:29 CET 1999

Mejhna pripomba. Ne en ne drug ISDN 3000 paket ne vsebuje MODEMA, ampak
zgolj in samo ISDN TERMINALSKA ADAPTERJA..
To hkrati pomeni, da se ne z enim ne z drugim ni mozno priklopiti na
tiste servise, ki tecejo na navadnih modemih, oziroma ne poznata reci,
kot so V.34, V.32, itd..

LP
Darko

--

Andrej Mrsek wrote:

> Tudi Stollmanov modem dela b.p., vsaj na enem kanalu sem ga usposobil v
> nekaj minutah. Za oba kanala Telekomovci trdijo da delata, meni ga ni
> uspelo prepricati da bi se povezal na obeh - se nisem niti kaj dosti
> trudil (takrat ko sem ga imel moj ISP ni podpiral dveh kanalov).
>
> Lep pozdrav, Andrej
begin:vcard
n:Bulat;Darko
tel;fax:+386-61-133 8310
tel;work:+386-61-133 8251
x-mozilla-html:FALSE
url:http://www.k2.net/
org:K2.net d.o.o.
adr:;;Resljeva 1;Ljubljana;;SI-1000;Slovenia
version:2.1
email;internet:darko.bulat na k2.net
fn:Darko Bulat, K2.net (e-mail)
end:vcard