[ LUGOS ] šumniki

Valentin Korenjak valentin.korenjak na aster.si
Tor Dec 21 08:54:10 CET 1999

> hail
>
> naprimer:   če naredim na konzoli imenik čćžšđ in potem preko telneta
> pogledam, kako stvar zgleda, dobim ven nekaj, kar ni podobno čćžšđ-ju niti
> malo in isto preko ssh. če pogledam preko sambe iz nt mašine, vidim spet nek
> zmazek.
>
> če preko telneta ali sshja naredim nek imenik s šumniki  v imenu prav tako
> preko sshja ali telneta vidim lepo ta objekt šumniki iz konzole pa vidim nek
> zmazek. preko sambe prav tako. in če v sambi naredim nekaj, kar vsebuje
> [...]

... mojih pet stotinov, sicer ne vem ali je to rešitev zate, definitivno
pa utegne komu pomagati.

Opcije za mount vfat particije, da bodo sumniki
pravilno vidni tako v linuxu (ISO) kot v winsih (CP852).

codepage=852,iocharset=iso8859-2

File-e in direktorije (s šumniki v imenih - kar sicer ni ravno
lepo :) lahko kreiraš in editiraš tako v linuxu kot v windowsih.

Pozdrav,
Tine

Dodatne informacije o seznamu Starilist