[ LUGOS ] batch

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Dec 20 23:53:43 CET 1999

On Tue, 14 Dec 1999, Bostjan Mercun wrote:

> Zanima me, kako bi lahko nek proces pognal, ce masina ne bi nicesar
> pocela in potem tudi ubil, ko bi imela spet drugo delo. Kolikor vem
[...]
> Aja procesu ne morem dat zanic prioritete, ker pozre prevec rama in ga
> je treba nujno ubit, ce hoce kdo kaj z masino pocet.

Sicer ne poznam vseh podrobnosti, ampak zdi se mi, da imas problem,
katerega klasicna resitev je, da procesu omejis porabo *fizicnega*
pomnilnika.

Recimo, da imas masino s 128 MB RAM, proces, ki zre 200 MB virtualnega
pomnilnika, celotni virtualni pomnilnik pa je velik 500 MB. Ce sedaj temu
velikemu procesu porabo RAMa omejis na recimo 100 MB, bo v masini vedno
ostalo vsaj nekje 20 MB RAMa za hitro izvajanje majhnih procesov. Oni
veliki se bo zaradi vecjega praskanja po swapu toliko pocasneje izvajal.
Zaradi tega, ga verjetno niti ne bo treba poganjati s kaj nizjo
prioriteto.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist