[ LUGOS ] šumniki

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Tor Dec 21 09:16:51 CET 1999

On Mon, 20 Dec 1999, Ales Casar wrote:

> Res, no. Pa odkod ti sploh pride na pamet ideja za *imena* datotek
> uporabljati sumnike? Meni se to zdi tako nenaravno kot spanje stoje na
> glavi.

Mogoce se tebi zdi to nenaravno, mogoce se tudi meni zdi to nenaravno
ampak 9/10 Windows uporabnikov, uporablja nase znake v imenih datotek...

Se vec! Odkar MS Word (pa tudi druge aplikacije) sam predlaga ime
datoteke, se na disku ustvarijo tudi datoteke z imenom 'Letno Poslovanje
nas"ega podjetja z kompletnim poroc"ilom o trgovanju na tujem.doc'

> Verjetno ne. Ampak, ce bos za imena datotek uporabljal samo ASCII znake,
> bo najbrz trajalo kar nekaj casa, da bo tisto nekje nekdo kako drugace
> videl.

Edina pametna resitev bi bila napisat nek wrapper, ki bi ga potem vstavil
v kernel, ta bi vsa imena pregledoval preden jih zapise na disk in
zamenjal vse potrebne znake z tistimi v CP1250 alipa obratno...

Mogoce malo manj hackerska varianta bi bila da bi si napisal tak wrapper
za ze obstojece komande, recimo cp, mv, mkdir, rmdir.. etc etc... To bi
najbrz bila lahko shell skripta ali pa krajsi C program...

Tretja resitev bi bila, da najdes telnet client za Linux, ki podpira
CP1250 nabor znakov in razpored tipkovnice...

David!
Windows 95 - A 500MB multimedia solitaire game!

Dodatne informacije o seznamu Starilist