[ LUGOS ] šumniki

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Dec 20 23:13:20 CET 1999

On Mon, 20 Dec 1999, Branko F. [UNKNOWN] Gra=E8ner wrote:

> problem: v konzoli sem si nastavil slovenske znake, s katerimi na=E8eloma
> nimam problemov. problem se pa pojavlja, ko naredim kaj na filesystemu pr=
eko
> telneta, sshja ali sambe.
>=20
> naprimer:   =E8e naredim na konzoli imenik =E8=E6=BE=B9=F0 in potem preko=
 telneta
> pogledam, kako stvar zgleda, dobim ven nekaj, kar ni podobno =E8=E6=BE=B9=
=F0-ju niti
> malo in isto preko ssh. =E8e pogledam preko sambe iz nt ma=B9ine, vidim s=
> [...]

Hja, v zivljenju je pac tako, da ni vedno pametno narediti vsega, kar je
mozno narediti. Iz 10. nadstropja je recimo mozno skociti na tla, pametno
pa to ravno ni. Unix nam omogoca, da v imenih datotek uporabljamo skoraj
poljubne znake (a je mozno uporabiti znak z ASCII kodo 0?), pametno pa
seveda ni uporabljati cesa drugega kot ASCII znake in razumen clovek tega
tudi ne bo pocel. No, ce se kdo trmasto hoce spoprijemati s problemi tam,
kjer jih ni, pa ima tudi prosto pot...

Res, no. Pa odkod ti sploh pride na pamet ideja za *imena* datotek
uporabljati sumnike? Meni se to zdi tako nenaravno kot spanje stoje na
glavi.

> je kak=B9na re=B9itev, da bo vse skupaj poenoteno in bo izgled povsod ena=
k?

Verjetno ne. Ampak, ce bos za imena datotek uporabljal samo ASCII znake,
bo najbrz trajalo kar nekaj casa, da bo tisto nekje nekdo kako drugace
videl.=20

Ales

--=20
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/

Dodatne informacije o seznamu Starilist