[ LUGOS ] batch

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pon Dec 20 23:07:20 CET 1999

On Sun, 19 Dec 1999, you wrote:
> Zivjo

> Proces bo pozrl 100% CPU-ja. Load bo takoj vec kot 1... Saj v bistvu
> varianta bi bila, da bi pregledoval, ce kdo dela kaj hudega cez mrezo,
> ali se pa logira itd... Ampak za to je se minuta premalo. Kdo bo pa
> cakal recimo pol minute, da bo masina postala znosna.. Vsi bodo takoj
> obupali in sli na drugo masino.. Kjer bo isto:)
>
> Zato tega ne morem narest, dokler nimam nekega dobrega nacina, kako
> pobijat procese. Kolega je na windowsih naredil scheduled task, ki se
> ubije takoj, ko ima masina kaj drugega za pocet. In dejansko traja tri
> [...]

Instaliraj si QNX scheduler in postavi proces v nizko-prioritetno skupino.
Ce bo na masini kaj laufalo, bo tvoj proces miroval in se v primeru
primanjkovanja pomnilnika pospravil na swap. (qnx scheduler dopusti,
da procesi 'stradajo', ce se v kaksni visje-prioritetni skupini kaj izvaja,
kar pri normalnem linux schedulerju ni primer, zato se tega z navadnim
linux schedulerjem ne da prevec elegantno izvesti)

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist