[ LUGOS ] batch

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Ned Dec 19 03:26:54 CET 1999

Zivjo

Metod Kozelj wrote:

> Howdy!
> svoj program pozenes iz skripte. Ta skripta potem vsake toliko (recimo na
> minuto) preveri load masine. Ce je nad neko mejno vrednostjo (recimo 1,5),
> poslje tvojemu procesu SIGSTOP. Ko load pade pod doloceno vrednost (recimo

Proces bo pozrl 100% CPU-ja. Load bo takoj vec kot 1... Saj v bistvu
varianta bi bila, da bi pregledoval, ce kdo dela kaj hudega cez mrezo,
ali se pa logira itd... Ampak za to je se minuta premalo. Kdo bo pa
cakal recimo pol minute, da bo masina postala znosna.. Vsi bodo takoj
obupali in sli na drugo masino.. Kjer bo isto:)

Zato tega ne morem narest, dokler nimam nekega dobrega nacina, kako
pobijat procese. Kolega je na windowsih naredil scheduled task, ki se
ubije takoj, ko ima masina kaj drugega za pocet. In dejansko traja tri
sekunde, da je proces ubit... Minuta je skoraj prevec. Upal sem, da
tudi na linuxu kaj takega obstaja. Bom se malo razmislil.

hvala vseeno

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist