[ LUGOS ] batch

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Dec 19 08:59:32 CET 1999

Howdy!

On Tue, 14 Dec 1999, Bostjan Mercun wrote:

> Zanima me, kako bi lahko nek proces pognal, ce masina ne bi nicesar
> pocela in potem tudi ubil, ko bi imela spet drugo delo. Kolikor vem
> zna
> batch samo pognati proces, potem pa tece dokler se ne konca. Oz. ce se
> ne konca tece v neskoncnost. Jaz bi rad proces se ubil, ce mora masina
> pocet kaj drugega.

Mojih 5 stotinov:

svoj program pozenes iz skripte. Ta skripta potem vsake toliko (recimo na
minuto) preveri load masine. Ce je nad neko mejno vrednostjo (recimo 1,5),
poslje tvojemu procesu SIGSTOP. Ko load pade pod doloceno vrednost (recimo
pod 0,9), tvojemu procesu poslje SIGCONT. Seveda preverja, ce tvoj proces
sploh se tece.

Ko bo tvoj 'memory hog' proces dobil SIGSTOP, bo nehal delati in ga bo
sistem sam pospravil na swap aprticijo ko bo RAM rabil za kaj drugega.
Ko bo proces dobil SIGCONT, ga bo sistem sam pobral nazaj s swapa.

Peace!
  Mkx