[ LUGOS ] Linux in Windows NT Terminal Server

Igor IgorF na ix.netcom.com
Sob Dec 4 23:55:55 CET 1999

boris.benko na telekom.si wrote:

> Pa se nekaj bi te opozoril. Malo poglej licenco za staroffice, ce ni tam
> misljena samo neka osebna uporaba for free. Za delo v podjetju je to
> *poslovna* uporaba in kot taka ni free (poglej licenco). To pomeni, da
> bi potem moral kupiti licence za star office. Lahko da jih ne, vendar...

To sem nasel na SUN-vi strani

http://www.sun.com/products/staroffice/techfaq-unix.html

16. StarOffice appears to be a single-user product. I installed it
    on my Solaris system but I appear to be the only one with
    permission to run it. What is the availability of a network
    license for StarOffice so that it can be run by multiple users
    and installed on a corporate network? You need to acquire the
    new version from www.sun.com/staroffice (etc., as per the above)
    The new 5.1 StarOffice software that you download
    from www.sun.com/staroffice or find on the slim kit CD you
    purchase on the web may be installed on multiple computers within
    your own company. If you already have  this version, and are having
    difficulties deploying as a networked product see the next answer.

pa se komentar: license

Ko je SUN objavil, da je naredil  STAROFFICE free , sem jaz
na njihovi strani nasel tekst, ki je sel nekako takole ( citiram po spominu)
....  STAROFFICE je free za osebno uporabo in za uporabo v okviru
firme.... ni pa free v primeru, da hoces delat BUSSINES z njim...
njihove besede so meni bile razumljene, da lahko uporabljas
STAROFFICE v firmi za svoje vsakodnevno delo.... NE MORES PA
DELATI BUSSINESA na osnovi STAROFFICE-ja..

Zal ne najdem vec na njihovi strani tega odstavka.   Toda iz zgoraj
omenjenega citata v anglescini JAZ razumem, da z nakupom "slim kit CD"
lahko instaliras paket na network in ga lahko vsi uporabljajo.
Zna bit, da je to se vedno ceneje ( in bolj obvladljivo) kot pa
M$ stuff..

Skratka, po mojem mnenju je uporaba STAROFFICE-ja tudi na ravni
podjetja FREE  ..

Lep pozdrav

Igor

P.S.:  I am not a lawyer  ...  therefore take my advice with a grain of salt

Dodatne informacije o seznamu Starilist