[ LUGOS ] Re:_[_LUGOS_]_šumniki

Danilo Godec danci na kibla.org
Pon Dec 20 21:05:03 CET 1999

On Mon, 20 Dec 1999, Branko F. Gračner wrote:

> naprimer:   če naredim na konzoli imenik čćžšđ in potem preko telneta
> pogledam, kako stvar zgleda, dobim ven nekaj, kar ni podobno čćžšđ-ju niti
> malo in isto preko ssh. če pogledam preko sambe iz nt mašine, vidim spet nek
> zmazek.

Na konzoli uporabljash iso-latin2 razpored. NTji uporabljajo win1250
razpored. Tam, kjer so po latin2 shumniki, so po win1250 zmazki. In
obratno.

> zmazek. preko sambe prav tako. in če v sambi naredim nekaj, kar vsebuje
> šumnike, jih tam lepo vidim, preko sshja, telneta in konzole pa zopet
> zmazek. v smb.conf imam nastavljeno character set in client code page.

S tem se sicer da nekaj charat, vendar se mi dozdeva, da meshanje shmnikov
preko sambe in preko konzole ne bo shlo.

     D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist