[ LUGOS ] mail

Andrej Trobentar andrej.trobentar na rikom.si
Sre Dec 15 18:07:29 CET 1999

On Wed, 15 Dec 1999, Ales Struznik wrote:

> Malo je trajalo, pa sem sprobal, in verjetno se nismo razumeli...
> Ce s Pine posiljma maile dobi prejemnik mail z naslovom
> 'username na stroj.nekje.si', jaz pa bi rad da dobi
> 'ime.priimek na stroj.nekje.si'
> Brskal sem po /usr/doc/sendmail/ pa ne najdem ustreznega....

Problem rešiš tako, da v ~/.pinerc dodaš pod feature-list
"allow-changing-from".V pinu potem pod Setup/Config spremeniš ustrezno
customized-hdrs.Primer mojega headerja je : From: Andrej Trobentar
<andrej.trobentar na rikom.si>.

Upam, da boš sedaj znal =).

Lep pozdrav,

  Andrej