[ LUGOS ] mail

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Čet Dec 16 00:12:46 CET 1999

Yo!

JA, to se da naredit tako kot so ti že nekatiri povedali (prek .pinerc),
če hočeš pa zadevo system wide pa imas na sendmail.org TOČEN postopek kako
to narediš in sicer v sendmail FAQ-ju. Zadevo se reši z userdb tabelami	 slov,
poleg tega pa je treba še malo 'potweakati' sendmail.cf prav na račun
pine-a, ki dela neko svojo varianto rewritinga...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist