[ LUGOS ] mail

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Sre Dec 15 15:56:37 CET 1999

Nekje v .pinerc v home diru ali pa kar v /etc/pine.conf, ce si root:
# Sets domain part of From: and local addresses in outgoing mail.
user-domain=cuk.nu

Tkole ??

Ceprav moji masini ni ime cuk.nu ampak io.cuk.nu in je na zacetku pine
dajal xx na io.cuk.nu.

Jasno ??

Cuk

Ales Struznik wrote:

> Malo je trajalo, pa sem sprobal, in verjetno se nismo razumeli...
> Ce s Pine posiljma maile dobi prejemnik mail z naslovom
> 'username na stroj.nekje.si', jaz pa bi rad da dobi
> 'ime.priimek na stroj.nekje.si'
> Brskal sem po /usr/doc/sendmail/ pa ne najdem ustreznega....
>
> Pozdrav Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist