[ LUGOS ] SCSI AHA1510

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Pet Avg 27 09:17:47 CEST 1999

On Fri, 27 Aug 1999, marko wrote:

> Sem zacetnik LINUX-a vendar se mi je ustavilo ze pri instalaciji.
> Imam SCSI controler Adaptec AHA 1510 na katerega je prikljucen TEAC CD-R.
> Ker ga Linux (RH 6.0) ne prepozna in sem potem sel na SCSI HOWTO in prebral da moram napisat
> aha152x=0x340,10,7,1 (Interupt in naslov sem prebral v WIN 98). Sedaj me zanima postopek kako to napisat in kje. Ko sem to napisl pri opcijah SCSI controlerjev je Linux iskal, iskal,....... in se vse skupaj obesil. Zanima da mi kdo pove pravilen postopek (z interneta sem pregledal ze ogromno postopkov vendar...).

Ce uporabljas LILO, potem to lahko napises v /etc/lilo.conf takole:

append="aha152x=0x340,10,7,1"

Ne pozabi po tem pognati /sbin/lilo.

Ce imas driver za scsi kontroler preveden kot modul (kar priporocam,
ce ne bootas s scsi diska), lahko te parametre podas modulu. Za
podrobnejsa navodila svetujem, da preberes vse  v zvezi s scsi v
/usr/src/linux/Documentation.

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist