[ LUGOS ] Turbo 16C650 Serial Card

Simon 'Zekar zeky na curse.edico.si
Pet Avg 27 09:09:55 CEST 1999

oj...

Zanima me, ce se je ze kdo zabaval s to Hi-Speed serijsko kartico pod
linux-om. Na njo imam priklopljena dva ZyXEL Omni.net adapterja. Ce jo
skonfiguriram na COM1 in COM2 in izklopim on-board serijske porte mi ob
ukazu npr. echo atz >/dev/ttyS0 gori samo DTR lucka dokler to ne prekinem
s CTRL+C. Ce v drugi konzoli napisem echo atz >/dev/ttyS1, pa mi
ugasneta DTR lucki na obeh adapterjih. Adapterja na standardnem portu
delujeta bp.

Bi bilo mogoce z dvema omni.net adaptorjema na serijskem portu postaviti
dial-in server z MPPP podporo s pppd daemonom oz. kaj bi rabil za to ? Ima
kdo izkusnje s tem ?

Hvala !

Lep pozdrav !

Simon 'Zekar <zeky na edico.si>