[ LUGOS ] SCSI AHA1510

gregor.pipan na ijs.si gregor.pipan na ijs.si
Pet Avg 27 08:59:27 CEST 1999

On Fri, Aug 27, 1999 at 08:48:36AM +0200, marko wrote:
> Sem zacetnik LINUX-a vendar se mi je ustavilo ze pri instalaciji.
> Imam SCSI controler Adaptec AHA 1510 na katerega je prikljucen TEAC CD-R.
> Ker ga Linux (RH 6.0) ne prepozna in sem potem sel na SCSI HOWTO in prebral da moram napisat
> aha152x=0x340,10,7,1 (Interupt in naslov sem prebral v WIN 98). Sedaj me zanima postopek kako to napisat in kje. Ko sem to napisl pri opcijah SCSI controlerjev je Linux iskal, iskal,....... in se vse skupaj obesil. Zanima da mi kdo pove pravilen postopek (z interneta sem pregledal ze ogromno postopkov vendar...).

Ja jaz bi poskusal tole napisati v lilo.conf

man lilo.conf

mislim da je buzword, ki ga isces append
append = "aha152x=0x340,10,7,1"

Amapk ne vem sigurno, tako da bos moral se sam delati malo
researcha.

Sigmund Freud is alleged to have said that in the last analysis the entire field
of psychology may reduce to biological electrochemistry.

Dodatne informacije o seznamu Starilist