[ LUGOS ] Re : [ LUGOS] Xfles v redhatu in se nekaj drugih stvari kibi utegnle zanimati vse (nakoncu)

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Tor Avg 24 11:36:26 CEST 1999

Zivjo!

Ziga Huskic wrote:

> zopet, nisi skompilu modulov...
> oz neki druzga... dozdeva se mi da NISI INSTALIRU modulov... najpogosteje je to
> posledica dejstva da si nisi prebral vsaj *osnovne* dokumentacije... vsaj uno k
> je v osnovnem direktoriju (/usr/src/linux) a ne ? ja se zgodi (prevecrat)

No, no... Seveda je module prevedel/instaliral, ker mu dela ppp. :)

> naj te zopet razsvetlim to pomeni da ne obstaja modul za ppp

Ja... Naj te razsvetlim, da gre za druga imena za module (tocno to sem ze sam
spraseval na taistem postnem spisku, pa mi je Jure Krasovic na to odgovoril). Kar
hocem povedati je, da ti ni treba odgovarjati v tako superiornem tonu...

> poeditiri se une rcskripte (sam ce so take k v debianu pol si ze naprej obojen
> na propad al pa na en point&&click editor za rd.d skripte) popravt ors predvsem

To pa ne bo tako enostavno, ker je to v RH malce kaoticno. :))

> tko da vsi lahko tale modul izklopite (vkljucno z g. Andrazom)

Pravilni skloni pa kdaj drugic...                                        ^^^

Spletni pozdrav,

                Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist