[ LUGOS ] Re : [ LUGOS] Xfles v redhatu in se nekaj drugih stvari ki bi utegnle zanimati vse (nakoncu)

Iztok Pizorn iztok.pizorn na guest.arnes.si
Tor Avg 24 17:06:34 CEST 1999

Le 23 Aoűt, Ziga Huskic a écrit:
> ok najprej pa odgovor da resimo tezave nasega uporabnika najbl elitne
> distribucije na sceni .. aja nevem kako da un autor lsaga lahko uporablja to mi
> je (in bi bo) uganka verjetno je vse nejgovo znanje se tm iz casov ko je mel se
> slacka  :> ok no here goes nothing ...  aja se osebi ki je dala un ql link do
> lsaga gor bi se zahvalu, sej ne da bi blo notr napsano velik novga smao je pa
> ene par ql progijev...

pa se milijon vrstic...

> no zdej pa se uno glede plugandplaya.....
> tole je iz gpm readmeja.. direkt da ne bom spet jst tuki nakladu prevec... oz
> dekodiranju mojih typosov....
>
> pismo sm se dons razpisu, upam samo da me ne bojo kr canslal vn z liste :))
> aja pa dejte mal manj s sumniki pisat ker boli vse od galva do peta pa semal
> bl ko no berem...

Mogoce se mi samo zdi, ampak vseeno:
nekateri mislijo, da so frajerji, ce pisejo skrajno pogovorno,
skrajsano, neslovensko - neupostevaje slovnicna pravila nase
slovenscine. Ne tezim s popolno slovenscino, ampak neka osnovna pravila
se pa le lahko upostevajo, da je zadeva sploh berljiva. To zahteva tudi
pravilnik, ki velja za vse LUGOS-liste. Kot bi se nekateri trudili
napisati posto cimbolj nepravilno.

Potem se pa taisti osebek se pritozuje, da so nekatere poste tezko
berljive zaradi neuporabe sumnikov. Pac nimamo vsi nastavljenih iso2
pisav v konzoli.

pozdrav,

iztok

--
Iztok Pizorn, iztok.pizorn na guest.arnes.si
Non tam clarum linux agere, quam turpe id nescire. (prosto po Ciceronu)

Dodatne informacije o seznamu Starilist