[ LUGOS ] Re : [ LUGOS] Xfles v redhatu in se nekaj drugih stvari ki bi utegnle zanimati vse (nakoncu)

Ziga Huskic ziga.huskic na guest.arnes.si
Pon Avg 23 21:13:36 CEST 1999

spodi je ena zadeva ki bi utegnila zanimati vse linuxasche ki se tice ppp
compresna .. no vsaj une ki jim isp predstavlja arnes... obljubim da je v
drugacnem stilu kakor sledeci odgovor ja je oznaceno kej se zacene ja ....
------------->>>>>>
ok najprej pa odgovor da resimo tezave nasega uporabnika najbl elitne
distribucije na sceni .. aja nevem kako da un autor lsaga lahko uporablja to mi
je (in bi bo) uganka verjetno je vse nejgovo znanje se tm iz casov ko je mel se
slacka  :> ok no here goes nothing ...  aja se osebi ki je dala un ql link do
lsaga gor bi se zahvalu, sej ne da bi blo notr napsano velik novga smao je pa
ene par ql progijev...
no zdej pa res odgovor --------->

 > Oj, folx ..
whow kwe elitn redhatovskipozdrav.. ughm vsekakor , odgovoru sm ti na vsa
vprasanja, pa se na kej vec:) samo zato ker si napisu folX... al pa mogoce ker
si se mi zasmilu ker mors it v svoje NT;je in z uno lame Mozzilo (or should i
say netscapom) tuki pises maile :> no vsaj sumnikov ne uporabljas kar je
razveseljivo za lamerja kot sm jst ki si jih ne zna nastimat ...

 > *imam majckeno tezavico, ki je zelo moteca. V RH6 sem
welcoem to the club. redhat club if u want....

>skompajlal kernel > 2.2.10 in naletel na sledeco tezavo oz. opozorilo pri
ubistvu ce gres ze na nov kernel gres na najnovejsega torej 2.2.11 aj no pa ne
me zdej zaflamat da je mogoce nestabilna zadeva.. pac sej je 2.0.36 se nejblql
kernel kar jih je a ne ?

>zagonu.      Warning: /boot/System.map has an incorrect kernel version.
ughm tvoj RH je tko lame kot ... ok no comment... da ne bos se uzaljen :) a si
mogoce pomisu da bi pogledu ce ta file obstaja se kej drugje ? recimo v
/usr/src/linux in pa /  .. ocitno je file tko neopazen in majhen da ga ne vidis
niti kolezi na root particiji :> ja se zgodi tut to :>
aja kako os resil zadevico .. zamenjaj star file z novim.. c ne ves kej je
star/nov (domnevam da je star v /boot  ampak.. ) zamnjaj starega (ali pa oba
sma spet mislm da bo delal ce bos zamenju unga v /boot unga na rootu pa zbrisu
:)) z filom ki se nahaja v /usr/src/linux (oz v direktoriju kjer si kompilu
kernel (ce predpostavjlam de si kompilu v src direktoriju in je torej src==obj
... no nakratko torj cp /usr/src/linux/System.map /boot/System.map oz odklikaj
ustrezen ukaz :>

> skoraj pri vsaki ob zagonu (gpm, httpd ... ).
se celo ce das ps :>

> Kako se tega warninga znebiti, dosedaj nisem imel se podobnih tezav.
ja mas zgori napisano no :>

> *Drugi problemcek pa nastopi z ZipDrive enoto. V kernelu 2.2.5-15 (ki
> pride z RH6) nimam nobenih tezal z samim pogonom. Enostavno zadeva zacne
> delovati ko nalozim modul (imm) - modprobe imm.
> V kernelu 2.2.10 pa zadeva noce delovati na enak nacin ?!
ker ocitno nisi skompilu modula zanjo a ne ? mislm a ti napise da modul
obstaja? zacasno lahko uporabljas star modul ...
mimgrede a ni to zanimivo da zadeva enostavno zacne delovati : skor tko kot
plug&play v wintendu... seveda lahko nahitr od specifikatorjev samih vidmo kako
ql je pnp (ce koga zanima lahko pol pastam linke pa se kak mkomentar).. aja
seveda vse str8 from microsoft... ja sej bom dal kr spodi poleg unga glede
arnes in pppkompresije,,,

 > *zadnji problem je pa sledec (pri
povezavi na internet) ... > /var/log/messages >  zadeva se pojavlja samo pod
kernelom 2.2.10 (pri kernelu 2.2.5-15 pa > ne)
> za naslednje tri vrstice vem kje je problem ...
> Aug 23 13:47:05 iNeXT modprobe: can't locate module ppp-compress-21
zopet, nisi skompilu modulov...
oz neki druzga... dozdeva se mi da NISI INSTALIRU modulov... najpogosteje je to
posledica dejstva da si nisi prebral vsaj *osnovne* dokumentacije... vsaj uno k
je v osnovnem direktoriju (/usr/src/linux) a ne ? ja se zgodi (prevecrat)

> Aug 23 13:47:08 iNeXT pppd[1217]: local  IP address 194.249.1.16
> Aug 23 13:47:08 iNeXT pppd[1217]: remote IP address 193.2.0.69
>
> kaj pa je tole se mi pa ne sanja.
> Aug 23 13:47:11 iNeXT modprobe: can't locate module ppp0:0
> Aug 23 13:47:11 iNeXT modprobe: can't locate module ppp0:1
naj te zopet razsvetlim to pomeni da ne obstaja modul za ppp
moznosti (kot ze prej receno) so da ali nisi skompilu modulov ali nisi instliru
odulov ali pa jih sploh nisi pri konfiguraciji enablu ali pa uporabljas redhata
:) damn ej grem stavt da te po defaultu vrze v x-e :)
recimo da bi mogoce probu kernel upedenta takole...
make mrproper
make menuconfig
make clean
make dep
make modules
make modules_install
make zlilo ali pa ake bzImage al pa make zImage

pa for the ske of speed dej se j 4 zravn pa bejz vn iz xov ko kompilas pa pol
poeditiri se une rcskripte (sam ce so take k v debianu pol si ze naprej obojen
na propad al pa na en point&&click editor za rd.d skripte) popravt ors predvsem
r.modules (oz kakrkoli ze reflekta ta file v redhatu) da ne bo loadu pppdeflata
in bsdcmpresna(ker kukr vidm si z arnesa(mislm isp) tko da tega nerabis (beri
spodaj) aja ce slucajno hocs moje mnenje ne met prevec modulov (razen ce un
zipdrive uporabljas samo vsake svete case pol ga lahko das kot modul drugac pa
se jst omejim na modul za minix pa soundmodule(ker mam en lame pnpsounblaster
pa to) in pa modul za icbs2 al pa je ibcs2 kdo bi vedu  (nekdo je reku da ga
rabm za dosemuja jat pa morm spilat oldcars pil :>) aja no sej zdej mam sokoban
zalinux kto da n vec teba pa se tetris sm ze skor pozabu kako igrat.... torej
nauk zgodbice je mej uno kr rabis skoz skompilano v kernelu uno kr pa rabis
smao obcasno pa si dej v module(ok sje pp ne rabis skoz samo for the ske of
pleasure ga dej notr) ker un autoloader zna bit problematicen.. pa automonter
tut :>

>pozdrav
pozdrav tudi tebi a ne bit jezn (vsaj ne prevec) pa nabavi si Slckware (kjer so
moznosti za enake probleme enake samo po enem cudezu jih vecina(vsi) slakwerasi
resimo brez pomoci (al pa sprasujemo druge po privat mailih da se lahko pol
tuki delamo pametne  *grin*

no pa da ne boste rekl da smao kritiziram in paetujem (ampak sm tut reu
probleme vse a ne ??) bom se mal spamu, moj sajt je bil lih vceri updatan
( http://fly.to/blux ) aja no zdje pa se uno glede pnpja pa pppkompresije

------------------------------------>
glede pppdeflate in bsd-compresion
tole je en mail an helpdesk od arnesa

|Omenjene kompresije tudi ne podpiramo, zato ker je prihranek pri prenosu zelo
|majhen obenem pa cpu load routerja obcutneje vecji.

tko da vsi lahko tale modul izklopite (vkljucno z g. Andrazom)

no zdej pa se uno glede plugandplaya.....
tole je iz gpm readmeja.. direkt da ne bom spet jst tuki nakladu prevec... oz
ne iz readmeja ampak faquja .. samo neki o pnpju pa to :>> sej je full goodie
:))

Q: I have one of the new devices of old dear Bill, and gpm doesn't work any
    more. What can I do?

A: Bill chose to use its own Plug-and-Pray specification, which finally
    managed to break what worked painlessly for ages.  The decoder for
    any gpm up to 1.12 (and also any X version being used at the time)
    is unable to deal with the new devices, which claim to be designed
    to work with older drivers. Try to use "-t pnp" instead of "-t ms"
    and see if it works with this gpm version. Actually, this version
    might even work with "-t ms" or "-t bare", but I'm not sure about
    it. If the version of X you run has problems, while gpm now works,
    try passing the "-R" option to gpm (see the man page).  Note that
    "-t pnp" is strongly discouraged, as any time the serial port is
    opened (for example when switching from X to text mode if "-R" is
    not active) it will take several seconds to be initialized -- a
    design misfeature of pnp. If either "-t ms" or "-t bare" work use
    them instead.

    If you are in the software field, you can enjoy the inaccuracies of
    the specs and design bugs directly from the originators:
    http://www.microsoft.com/hwdev/download/pnpcom.exe. You'll find the
    following, and more:
        - no support for real multitasking (the mouse driver must be able
                    to keep hold of processor time for at least 1 second).
        - no pnp vendor will be able to support three buttons any more (no
                    more mouse protocols, all mice must behave the same).
        - similary, only 1200 baud devices (any serial device) are supported,
                    because the initialization string of pnp devices only tells
                    the vendor and release, with no information about required
                    port configuration.
        - people with UPS will have great troubles with ms software
                    because the pnp probing sequence plays with DTR, and w95
                    probes all serial ports.  This funny idea might turn off
                    the UPS connected with your computer just after booting w95.

    Don't despair. They will manage to make worse designs later on.

se ze vnaprej opravicujem ze vse izgubljene zivce in pot ki ste ga prelili ob
dekodiranju mojih typosov....

pozdravcke od grand lamerja od cool lamerjev, bluxa :>
pismo sm se dons razpisu, upam samo da me ne bojo kr canslal vn z liste :))
aja pa dejte mal manj s sumniki pisat ker boli vse od galva do peta pa semal
bl ko no berem...

 --
[- blux/tCl

Dodatne informacije o seznamu Starilist