[ LUGOS ] TV Antena & elektrika

David Ipavec davidi na flux.fe.uni-lj.si
Ned Avg 15 22:21:41 CEST 1999

> Tudi jaz sem imel enake težave, pa sem na omrežju gorenjskega kabla. Napako
> se je odpravilo tako, da so mi vstavili neko škatlico, ki skozi prepušča
> sako kabelski signal, ne pa tudi ozemlitve iz kabelskega omrežja (nekaj
> podobnega..... :)) Od takrat nimam nobenih problemov več

To je tudi dobro da loci kabelsko omrezje od tvoje ozemljitve,
samo on je imel druge tezave, izklapljal mu je FID,
kar pa ni vzrok v tem.

---
 E-mail: David Ipavec <davidi na flux.fe.uni-lj.si>
PGP key: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/pgpkey
    WWW: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/

Dodatne informacije o seznamu Starilist