[ LUGOS ] TV Antena & elektrika

Bojan Pogacar bojan.pogacar na g-kabel.si
Ned Avg 15 21:36:22 CEST 1999

-----Original Message-----
From: Bostjan Strumbelj <Bostjan.Strumbelj na delo.si>
To: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Date: 15. avgust 1999 21:44
Subject: [ LUGOS ] TV Antena & elektrika

>Vprasanje, posredno vezano z Linuxom (kartica pac tici v skatli),
>pa vseeno upam, da bo kdo vedel odgovor.
>
>Usposobil sem TV kartico FlyVideoII. Pojavi pa se mi problem,
>namrec, ko vtaknem antenski kabel v kartico, mi po dobrih 10
>sekundah izsklopi FIT (ali FID?) stikalo, ne pa tudi varovalke -->
>zmanjka elekrike. Sama kartica v delujocem racunalniku ne povzroca
>problemov, tudi ko priklopim video, je OK, cim pa vezem se anteno
>nastane mrk.
>
>Poskusil sem tudi tako cisto "plain": odklopil vse diske in ostale
> [...]

Zdravo,

Tudi jaz sem imel enake težave, pa sem na omrežju gorenjskega kabla. Napako
se je odpravilo tako, da so mi vstavili neko škatlico, ki skozi prepušča
sako kabelski signal, ne pa tudi ozemlitve iz kabelskega omrežja (nekaj
podobnega..... :)) Od takrat nimam nobenih problemov več

B.P.

Dodatne informacije o seznamu Starilist