[ LUGOS ] Tezave... gcc/g++

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Ned Avg 15 21:39:17 CEST 1999

Zivjo!

Preden zacnem s simptomi, najprej malo zgodovine - o mojem Slacku. :)

Namestil sem min. inst. slacka, samo tisto, kar je v namestitvenem
programu pisalo, da je potrebno - no, pa se kako malenkost (mc).
Prevedel sem glibc2 2.0.7pre6, make check ni vrnil napak, in tako, kot v
Glibc2-HOWTOju pise, sem rec tudi namestil, kot glavne knjiznice, nato
sem si prevedel gcc 2.8.1, in pri configure sem dodal opcije, ki so bile
zraven za slack napisane v prilozeni datiteki (na slackovem CDju).

Sistem takrat ni bil prevec sesut, prevedel sem si npr. WindowMaker
0.60.0, glib/gtk+ 1.2.3, pa XMMS... ampak, ce sem zagnal g++ (ne da bi
kaj prevajal, samo program sem zagnal), sem dobil tole:
bash# g++
ld: warning: libm.so.5, needed by /usr/lib/libstdc++.so, may conflict
with libm.
/lib/libm.so.5: warning: erfcl is not implemented and will always fail
/lib/libm.so.5: warning: erfl is not implemented and will always fail
/usr/lib/crt1.o(.text+0x36): undefined reference to `main'
/lib/libm.so.5: undefined reference to `__getfpucw'

No, od vsega tega je ostalo samo se "/usr/lib/crt1.o(.text+0x36):
undefined reference to `main' ", ostalo sem resil tako, da sem vzel RHov
libstdc++-2.8.0, nato pa taisto razlicico knjiznice prevedel in
namestil, kljub napaki pri make check:
"/bin/sh: runtest: command not found
make[3]: *** [just-check] Error 127 ...."
(del cesa je ta "Runtest"??)

No, pridemo do stadija, v katerem je moj slack zdaj.

Marsikateri programcic se ne prevede (neki dock programcki za WM - ne
najdejo Xpm.h ali podobnega headerja, ceprav *so* tam :), skrbi me pa
razlog, zaradi katerega se ne prevedeta gimp 1.0.4 in BitchX 75p3 -
zaradi tega tudi pisem tole e-pismo. Sploh - napaka je podobna, zato me
toliko bolj skrbi. :((

Gimp 1.0.4:
gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I. -I../.. -I../..
-I../../
gcc: Internal compiler error: program cc1 got fatal signal 6
make[3]: *** [mapobject_shade.o] Error 1
make[3]: Leaving directory
`/usr/local/namestitev/gimp-1.0.4/plug-ins/MapObject'
make[2]: *** [all-recursive] Error 1
make[2]: Leaving directory `/usr/local/namestitev/gimp-1.0.4/plug-ins'
make[1]: *** [all-recursive] Error 1
make[1]: Leaving directory `/usr/local/namestitev/gimp-1.0.4'
make: *** [all-recursive-am] Error 2
bash#

Ta "fatal signal 6" se pojavi tudi pri BX. Tudi na #linux ne vedo, kaj
bi to bilo. :)) In, ja, poskusil sem veckrat prevesti, brez uspeha.

Ampak prav zelo sesut tale moj Slack tudi ne more biti - vceraj sem
prevedel emacs - dela -, pa lyx - tudi dela -, danes se octave
2.0.14,... ki tudi dela. :-|

Zdaj pa... heh... ima kdo kake podobne izkusnje, predloge kaj bi lahko
bilo narobe? :-| Meni se ne sanja. :((

Spletni pozdrav,

                Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist