[ LUGOS ] Problemi v RH6 - ISO8869-2 + iNET

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Ned Avg 1 21:39:05 CEST 1999

On Sun, 01 Aug 1999, Andraz Sraka wrote:

> postopek kot v RH5. Tako da sem vpisal FontPath v XF86Config, zagnal
> +xset za fonte in vse je kazalo OK. Potem pa se je pojavil problem z

RH 6.0 uporablja X font server.
odpri /etc/X11/fs/config in vnesi fonte. Jaz sem si vseeno namestil fonte
Latin2 ki so omenjeni v Slovenian-HOWTO in sem RHjeve zbrcal ven.
Seveda moras poskrbeti da je xfs aktiven (/etc/rc.d/rcX.d)/SXX_xfs <-
nadomesti Xe po potrebi ;)).

> Drugi problem, ki pa se prav tako pojavlja je da mi Netscape javlja "TCP
> Error - No route to host", zaradi istega problema ne morem pobirati
> poste s pomocjo Netscapea. Prej v RH 5.2 mi je vse gladko delovalo ?!

Najbrz nisi prav nastavil poti. Ker nisem preprok niti vedezevalec in tudi
moji starsi niso romskega porekla ti brez nadaljnih podatkov o
topologiji/nastavitvi tvoje mreze ne morem pomagati.

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist