[ LUGOS ] Linux ala Wingate server

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Ned Avg 1 21:44:30 CEST 1999

On Sun, 01 Aug 1999, Andraz Sraka wrote:

> spet jaz z se enim vprasanjem ? Tudi o zadevi kako nastimati Linux da bo
> deloval kot Wingate server v Winsuxxih se je ze dosti govorilo. Zdaj me
> pa zanima, ko se to nastima in ali potrebujem kaksen programcek zato.

zadevi se rece IP Masquerading.

Ker iz tvojega prejsnjega sporocila vem da imas RH 6.0 in le ta pride z 2.2.x
kernelom ti svetujem si namestis ipchains in seveda tudi preberes
ustrezno dokumentacijo (/usr/doc/*chain*).
Tudi kernel si moras prevesti s podporo za masquerading.

> masina dostopati do interneta, da Linux masina dvigne modem (to lastnost
> ima Wingate, trenutno pa jo ne potrebujem). Uff, upam da mi je uspelo
> razloziti ..

diald samodejno dviguje modem vendar naceloma to odsvetujem... naredis si
skripte za on/offline in jih pozenes preko telneta.

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist