[ LUGOS ] device sharing

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Ned Avg 1 21:30:28 CEST 1999

Danilo Godec wrote:

> [...]

Ce imata masini SCSI kontroler (pa najbrz nimas SCSI CD-ROM) je mozno,
da prestavis ID enega od kontrolerjev na recimo 6, drugi kontroler v
drugi masini ima ID 7, kontrolerja terminiras (ali imas
avtoterminacijo), na enoti nimas terminacije.

Potem lahko enoto uporabljas na obeh masinah. Drugace pa... Kupi CD-ROM,
res.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676