[ LUGOS ] Sponzorski denar od PRONet-a za LUGOS

Darko Bulat darko.bulat na k2.net
Pon Avg 23 08:13:29 CEST 1999

Lahko, da ni moj problem toda denar, ki ga ta oseba ima pri sebi ni in
ne more biti namenjen sponzoriranju LUGOSa. Videti je, da je prav po
domace denar izrocen tej osebi, ko pa je prava pot sponzorirannja ta,
da LUGOS in sponzorska firma podpiseta pogodbo o sponzoriranju, LUGOS
izda racun, firma pa nakaze denar na Z.R. drustva.
Opisana zgodba pa je vse prej kot normalno sponziroranje. Prej pa bo
zadeva za davcno inspekcijo in/ali policijo.

LP
Darko

P.S. O 20% provizije na racun "pridobitev sponzorja" pa nebi zgubljal
besed. Podn od podna. A je taka danes mladina? Ze tolko skorumpirana?

--

Rok Krulec wrote:

> Lep pozdrav,
>
> LUGOS je za svoj poletni LINUX Show dobil od podjetja PRONet 100.000SIT.
> Od teh 100.000SIT je bilo dogovorjeno, da tisti ki je pridobil sponzorja
> dobi 20%. Ta denar je PRONet se pred LINUX Showom nakazal g.Marku Ferretu
> iz Maribora, ki se je tudi dogovoril s sponzorjem. Prej omenjeni gospod se
> je prikazal na Linux Showu in izrocil tocno 10.000SIT denarja osebno meni,
> s cimer sem poravnal stroske nabave podaljskov, ki so zdaj last LUGOS-a.
> g.Marko Ferre mi je zatrdil, da bo preostanek denarja nakazal, takoj ko
> [...]
begin:vcard
n:Bulat;Darko
tel;fax:+386-61-133 8310
tel;work:+386-61-133 8251
x-mozilla-html:FALSE
url:http://www.k2.net/
org:K2.net d.o.o.
adr:;;Resljeva 1;Ljubljana;;SI-1000;Slovenia
version:2.1
email;internet:darko.bulat na k2.net
fn:Darko Bulat, K2.net (e-mail)
end:vcard